Rezidentai Nidoje 2017-ųjų sausį
- Informacija
- Paskelbta: 2017 sausio 09, Pirmadienis 17:51
Sausis ženklina ne tik naujų metų pradžią bet rezidencijos Kolonijoje startą trims menininkams Basui Ketelaarsui (NL), Mykolui Piekurui (LT) ir Cecilei Ibarra (FR-BE). |

Cécile Ibarra (FR-BE) baigė meno istorijos-archeologijos ir vizualiųjų menų studijas Prancūzijos Reno universitete. Šiuo metu menininkė gyvena Briuselyje ir užsiima vizualiųjų menų ir kino praktikomis. Menininkės kūryba pagrįsta turtingu ir atviru skirtingų kultūros aspektų suvokimu, kuriuos ji įvaizdina daugiausia laikinėmis instaliacijomis, videofilmais ir kino juostomis. Jungdama skirtingus metodus, įtakas ir šiuolaikinę istoriją, ji tyrinėja laiko tęstinumą ir pastovumą laike. Tirdama galimus pasakojimus, Cecile Nidos meno kolonijoje apmąstys pačią erdvę. Ypatingą dėmesį ji žada skirti Nidą supančioms teritorijoms. Menininkė tęs savo anksčiau pradėtą numanomo kraštovaizdžio ir tapatybės santykio tyrimą, taip pat dirbs ties geografinį ir lingvistinį kontekstus nagrinėjančiu leidybiniu projektu. |

Mykolas Piekuras (LT) studijavo vizualiuosius menus Vilniaus dailės akademijoje 2008‒2013. Dirba kino srityje. Šiuo metu studijuoja fotografiją ir medijas Vilniaus dailės akademijoje. Gyvena ir dirba Vilniuje. Mykolas tyrinėja naratyvo galimybes audiovizualinėse kompozicijose. Rezidencijoje menininkas rašys scenarijų naujai audiovizualinei instaliacijai. |
Bas Ketelaars (NL) dvejus metus studijavo Hertogenboso menų ir dizaino akademijoje, vėliau pagal Erasmus mainų programą stažavosi Berlyno Weissensee meno mokykloje. Magistro studijas baigė Šv. Luko menų akademijoje Antverpene. Taip pat Basas yra vienas iš Roterdame įkurto fondo „Wo Meine Sonne Scheint“ (liet. „Kur šviečia mano saulė“) steigėjų. Šio fondo tikslas yra remti menininkų darbų sukūrimą ir pristatymą. Menininko rezidenciją Nidos meno kolonijoje parėmė Mondriano fondas. Baso Ketelaarso meninės praktikos remiasi gamtovaizdžių projekcijų perpiešimu. Piešimo procese menininkas kaitalioja techninį ir rankų darbą, taip siekdamas sukurti vaizdinį, kuriame du taikomi metodai nekuria priešpriešos, bet vienas kitą papildo. Rezidencijos metu Bas eksperimentuos fotografuodamas arba filmuodamas piešimo proceso akimirkas. Tokiu būdu labiau rizikuojama piešiant, bet procesas turi daugiau nei vieną rezultatą ir tampa gyvybingesnis. Nuotrauka iš asmeninio menininko archyvo |